Yks hassu juttu jäi kertomatta. Mun epätoivoisesta Orkidea kuumesta, lähes parantumattomasta sellaisesta. En tiiä mistä mulla kumpuaa Orkidea kuume. Niissä on jotain niin nättiä! Ja jos netistä lukemani hoito ohjeet nuille "markettien Orkidea" lajikkeille pitää paikkansa, pitää semmoinen kyllä ostaa tässä piakkoin.

En vain ymmärrä että mistä mulla on puhjennut tuo Orkidea kuume, kun aikaisemmin olen lähes vihannut kaikkea sisällä kasvavaa rehua. Koska kun olin nuorempi ja asuin vielä vanhempien kanssa sain aina hoitaa kasveja kun vanhemmat olivat reissun päällä. Vanhemmillani on siis ollut aina kasveja niin ympärivuotisesti sisällä kuin kesällä vielä piha täynnä kaiken maailman kasveja, vihanneksia ja yrttejä, unohtamatta eri ulkomaan matkoilta tuotuja eksoottisia siemeniä ja pihalle istutettuja puita. On muuten piha kuin viidakko! Ei siinä, nostan kyllä hattua että jaksavat! Ihan hienoltahan se näyttää! Itseltäni löytyy vain Ikeasta ostettu sisustus bambu joka elää vedessä, on jopa pysynyt 5 vuotta hengissä mulla! Oon ylpee itsestäni!!

On varmaan vanhuus mulla pikkuhiljaa astumassa kuvaan kun haluan itsekkin jonkun kukka-rehun kotiin. Heh! Toivottavasti vain jaksan ja muistan hoitaa kaunokaistani kun sen hommaan!

Enään en höpötä tälle päivälle!! Promise!!

~Adios amigos!!~